četvrtak, 6. srpnja 2017.

Citati za mjesec lipanj

-Društvance moje, kako vi provodite ljeto? Ja uskoro idem na more, ali i ovako mi je sjajno, samo što sam jako neispavana jer do pola 1 gledam neki film, a budim se oko 7-8 jer idem redovito sa roditeljima u grad kada idu po otrove ili kupovinu. I nažalost sam dobila neki glupi osip na vratu zbog kojeg i idem kod doktora. No, s vedrije strane konačno je kod mene zatoplilo i jučer sam se prvi put okupala u svom bazenu ove godine. Možda ste i primjetili brojku 100 u mojim pratiteljima. Hvala svima vama na podršci, lijepim komentarima i nadam se da ćemo se još dugo družiti. Sada vam donosim lipanjaske citate:


































-Nadam se da vam se post svidio, te da ste uživali. 😊



Broj komentara: 10:

  1. Mnogo je lep post. Obožavam čitati ovakve postove. Pre svega obožavam ovakve slike. Zaista ih obožavam. Apsolutno se totalno slažem sa onom slikom svaki dan je novi početak! Skroz mi je lepa slika i to je pre svega je to istina! Svaka čast još jednom za post veoma je ispunjen motivacijom.
    Link novog posta - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prica-zvana-zivot.html ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo, stvarno si me razveselila ovim komentarom! I ja volim ovakve fotografije, totalno su mi cool. :)

      Izbriši
  2. Super post! Obožavam ovakve postove, obožavam fotke i citate i potpuno se slažem sa svima ^^
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I ja isto volim i pisati i čitati ovakve postove. :)

      Izbriši
  3. Odabrala si divne citate. Slazem se sa svima, pogotovo sa ovim zadnjim.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični citati! Najviše mi se dopao 11. jer je realno tako. Pravi prijatelji će se osloboditi nekih obaveza kako bi proveli vreme sa nama, neće čekati slobodno vreme koje mogu da iskoriste na nas. Fenomenalan citat, zaista! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Taj se i meni sviđa, stvarno je realan. :)

      Izbriši