srijeda, 12. srpnja 2017.

Knjiga koju sam pročitala u lipnju

Lee Child
Zamka














-" U novom romanu o Jacku Reacheru Lee Child opisuje svijet njujorškog podzemlja i vojne birokracije. Reacher i Jodie, kći pokojnog generala Garbera koji je bio Reacherov učitelj, razmrsit će misterij nestanka jednog američkog vojnika u ratnom paklu Vijetnama, a koji je povezan s opakim kriminalcem unakaženog lica Hobijem Kukom. Hobie Kuka beskrupulozni je kamatar koji ostavlja krvavi trag jezivih zločina za sobom. Njegove žrtve proživljavaju fizički i psihički pakao, ali njegov je problem u ome što je dirnuo u Racherovu svetinju - poštene američke vojnike i njihov neokaljani patriotizam. Razotkriti zamršeni slučaj iz Vijetnamskog rata star 30 godina traži najboljeg istražitelja, njegovu hrabrost, borilačke vještine i svakako njegov lucidni um."

-Kao prvo, nema veze što postoji serijal knjiga o Jacku Reacheru jer je svaka knjiga posebno za sebe i ne morate se brinuti da nećete moći popratiti.  Meni se knjiga jako svidjela, malo je teža za razumjeti jer je taj zločin stvarno jako zamršen i sve treba povezati. Kraj je stvarno nešto što ne možete očekivati, iako vam padne da ga znate, vjerujte mi ne znate! Naravno, sve to prati i jedna lijepa ljubavna romansa, te dodatni likovi kojima je život u opasnosti. Svakako ju preporučujem.

Ocijena: 10/10
Cijena: 29,90 kn


Broj komentara: 10:

  1. Pročitala sam tu knjigu u jednom danu, nisam mogla prestati :D
    Točno si rekla, teško je sve povezati, ja sam neke dijelove čitala po nekoliko puta, ali je knjiga zaista super!

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem sa tobom! Knjiga je doista fenomenalna. :)

      Izbriši
  2. Nisam još pročitala ovu knjigu jer trenutno čitam jednu drugu,ali ću je svakako staviti na popis *-* Super post!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Svakako ju stavi na popis, odlična je. :)

      Izbriši
  3. Ne znam da li ova knjiga može da se nađe kod mene, ali ukoliko ne uspem, definitivno ću se dati u traženje pdfa na netu :)
    Baš si me zainteresovala <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa! Nisam sigurna da li se može naći u Srbiji, ali koliko sam vidjela ti si u Hrvatskoj, pa možeš malo potražiti. Naravno, ako ti ne smeta što je pisana na ijekavici. :)

      Izbriši
  4. Knjiga deluje zanimljivo. Nisam preveliki ljubitelj akcije i slicnog, ali cu ipak gledati da je procitam.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Odlična je, a i ima slatkastu ljubavnu priču. :)

      Izbriši
  5. Ja sam netko tko knjige doslovno guta, zavrsi ih u danu tako da si me zaista zainteresirala za ovu knjigu i na listi za buduce citanje je :D

    redheads-diary.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa! I ja mnogo volim čitati, a knjige gutam koliko mi obaveze dopuštaju. :)

      Izbriši