subota, 5. kolovoza 2017.

Izlet na Brijune i Pulu



























- U zadnjih nekoliko dana, svakodnevno sam pokušavala da sjednem i napišem ovaj post, ali riječi mi nisu jednostavno izlazile iz mene. Nije to zbog vrućine jer ako mogu trčati i vježbati na plus 35 mogu i pisati, ali nešto u meni jednostavno nije htjelo. Doista ne znam, ali eto danas sam dobila ogroman val želje i eto riječi konačno ističu iz mene. 

-U sklopu kampa vatrogasne mladeži u Fažani, postoji i takozvani "dan za izlaske". Tada se ide kamo se taj DVD dogovori. Mi smo se dogovorili da idemo na Brijune, prvobitna cijena po osobi je bila 250 kuna, ali je vatrogasna zajednica uspjela ipak da to malo snizi.

-Na brod smo se popeli u 15 do 9, nije bilo više mjesta pa smo zapravo stajali do ograde. Kada smo stigli, tamo je bio naš vodič (zapravo žensko, ali glupo mi je reći vodkinja). Ukrcali smo se u vlakić i time smo prošli dosta dijela Velikog Brijuna, stali smo i vidjeli zoološki vrt, tj. ono što je ostalo od dobivenih Titovih životinja. Poseban doživljaj je bio vidjeti slonicu Lanku, koja živi na Brijunima od 1972., kada je došla imala je svega dvije godine, njezin partner Sony je uginuo. Stvarno je sramežljiva, i bilo ju je jako teško uslikati, ali malo se vidi na fotografijama. Vidjeli smo i ulaze u 3 rezindecijalne vile, u koje nije omogučen ulaz turistima i čuva ih hrvatska vojska.

























































-Ostatak razgledavanja smo obilazili pješice, nakon male stanke na kojoj sam ja iskoristila malo besplatnog interneta, ušli smo u crkvicu sv. Germana u kojoj smo bili 5-10 minuta.                              

   


 -Poslije crkvice smo otišli u muzej prepariranih Titovih životinja, znači sve životinje darovane Titu tijekom njegovog života su nakon svoje smrti preparirane i postavljene u muzej. Unutar muzeja je stvarno fora, ali je i jako mračno pa i fotografije nisu najbolje.














 -Iznad tog djela muzeja, nalazi se i muzej o Titu, u njemu su njegove fotografije na kojima je sa starim državnicima te opisi ispod s kime je i zbog čega. Nisam sve fotografirala jer nismo imali baš mnogo vremena za provesti tamo.


















-Vidjeli smo i Titov auto koji se iznajmljuje po vrtoglavo visokoj cijeni za vjenčanja. 


Prošetali smo kalemegdanom i vidjeli spomenik podignut u čast Robertu Kochu koji je otkrio uzročnika malarije te je pomogao suzbiti na području Brijuna.



















-I na kraju smo prošetali kroz Botanički vrt. Doista je bilo lijepo, nažalost vrlo brzo smo izašli i vremena za fotografiranje baš i nije bilo.
























-U 13 sati smo se popeli na brod i krenuli prema Fažani.
                                                                                                           

-U nedjelju smo imali slobodan dan, pa nas je naš predsjednik DVD-a pitao bi li htjele malo otići u Pulu. Mogli su ići svi koji su htjeli, ali na kraju je išlo nas 4 cura iz Popovca.

-Prvo smo vidjeli rimski amfiteatar koji je stvarno golem i predivan je osjećaj vidjeti ga. Nismo ulazili u njega, ali smo išli skroz oko njega. Ta rimska arhitektura je stvarno za divljenje i ja sam uživala u tom malom obilasku.












































-Prošetali smo malo kroz pulske ulice..





















-Vidjeli smo, a i prošli kroz takozvana Zlatna vrata koja su ustvari rimski slavoluk. Legenda je da ako netko zamisli želju i prođe kroz ta vrata, da će se želja obistiniti. Ne znam da li je istina jer ja još čekam da mi se želja obistini, haha.








































-Još smo malo prošetali, a onda smo se kombijem vratili u kamp.







































































-U ovome postu ću vam još pokazati što sam sebi kupila u Fažani, većinu novaca sam potrošila na slatkiše, a i kupila sam si Okej.





- Mini arenica mi je stvarno jako lijepa i draga, a i jako mi se sviđa ovaj magnet na kojem je Fažana jer iza ima i postolje, pa se može i postaviti kao fotografija.

Moji savjeti ako ljetujete u Fažani:

1.Svakako probajte posjetiti NP Brijune i Pulu.
2. Na Brijunima imate park dinosaura koji nije u uobičajnom programu obilaska i možete ga obići samoincijativno.
3.Ne kupujte sladolede na plaži, preskupi su, na trgu imate slastičarnicu u kojoj su po 5 kuna kuglice.
4. Ne brzajte sa kupovinom suvenira, većinom cijene nisu baš male, ali pronađe se štandić sa jeftinijim.
5. U Plodinama imate lijepe magnete po jeftinim cijenama, kao i razglednice (na trgu jednu platite 5 kuna), no pazite jer su moguća oštećenja (vlastito iskustvo).
6. Nosite papuče za plažu jer je tlo jako kamenito i oštro, u malo većim dubinama ima i meduza, a kod mola i ježinaca. 






Broj komentara: 14:

  1. Vidim da ti je bilo jako divno. Slike su zaista predivne.
    P.S. Novi izgled je fantastičan.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Istina, stvarno nam je bilo lijepo. :)

      Izbriši
  2. Slike su zaista divne i vidi se da imaš dara. Kako bih samo ja volela da mogu više da putujem granicama Balkana...

    Lifelover’s diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja sam eto ovog ljeta imala dosta sreće, pa sam dosta putovala. :)

      Izbriši
  3. Slike su predivne! Ja sam posjetila Pulu i Istru, ali nema do mog južnog jadrana :)

    10 things everyone should now about me ft. My family: moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nažalost, nisam bila dalje od Splita na našoj obali, ali sigurna sam da ću jednom i one južnije destinacije posjetiti. :)

      Izbriši
  4. Slike su predivne. Bas ih ima mnogo! :)
    Nisam posetila ova mesta, ali deluju fantasticno!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  5. Bila sam u Puli mali milijun puta i iskreno meni i nije nešto predivna,, ali okrivit ćemo za to činjenicu da sam bila tamo milijun puta. Inače, slike su predivne i vidi se da si se lijepo provela. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Pula nije nešto savršeno, a ja i nisam vidjela čitav grad. Meni se svidjela arena zbog svog štiha, kao i Zlatna vrata. Ulice su kao u svakom primorskom gradu.. :)

      Izbriši
  6. Baš je lijepo posdsjetiti se Pule i Brijuna. Moram pohvaliti Brijune jer mi je to omiljeni nacionalni park i zaista mi je žao što nismo ostali duže u Titovom muzeju jer je stvarno bilo prefora pogledati sve te stvari koje su bile prije. Sjajan post :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Slažem se da su Brijuni stvarno prelijepi, ni ja nažalost nisam imala mnogo vremena u Titovom muzeju i isto mi je žao zbog toga. :)

      Izbriši
  7. Marija draga, predivne fotografije! Zaista sam odusevljena njima! Brijune i Pule su sjajna mesta za izlet.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Svakako su to divne destinacije. :)

      Izbriši